Asukkaille
Arjessa voi tulla yllättäviäkin muutoksia, siksi etenkin taloyhtiön asioissa on tärkeää, että viestintä asukkaan ja isännöitsijän välillä kulkee nopeasti ja vaivattomasti. Sähköinen palvelumme on suunnattu asukkaille arjen tilanteisiin ja sujuvan taloyhtiöelämän takaamiseksi.
Asukkaan kaikki palvelut, käden ulottuvilla.
Sähköisistä palveluistamme löydät varaukset, ilmoitukset asukkaille, taloyhtiön päätökset ja isännöitsijän yhteystiedot. Tämä ja kaikki yhdellä klikkauksella, helposti ja vaivattomasti.
Lisäksi pääset omien asukassivujesi kautta näkemään taloutesi energiankulutustiedot, tiedotteet, kuin myös asuntosi laskutiedot ja muut asiakirjatiedot menneistä, nykyisitä ja tulevista laskuista.
Mikäli asumisessasi ilmenee tilanne joka vaatisi, vaikka taloyhtiön tai huoltoyhtiön toimia. Pystyt sähköisten palveluiden kautta välittämään huoltopyynnön ajasta tai paikasta riippumatta. Palvelun kautta tehty huoltopyyntö välittyy näin huoltoyhtiölle, isännöinnille kuin myös jopa talonyhtiön hallitukselle mahdollistaen nopean tiedonkulun. Huoltopyynnön jätettyäsi voit seurata pyynnön automaattisesti päivittyvää etenemistä, ongelman ilmoittamisesta aina ratkaisuun asti.
Kaikkien isännöimiemme asiakasyhtiöiden asukkaille meillä on käytössä asukasportaali sivusto. Sivustolta löydät taloyhtiökohtaista tietoa, yhteystiedot, sekä voit ilmoittaa henkilökohtaisia asioita. Halutessasi voit sähköistää kaiken taloyhtiöasioinnin ja tiedottamisen.
Jäikö kysyttävää?
Olemme koonneet usein kysyttyjen kysymysten sivulle yleisimpiä kysymyksiä liittyen asukasasioihin, osakasasioihin sekä talonyhtiön hallituksen mahdollisiin kysymyksiin tai ongelmatilanteisiin.
Pääset lukemaan kysymykset ja vastaukset asukkaiden usein kysytyistä kysymyksistä.